به بلاگ ارقام سیستم خوش آمدید

در این قسمت می توانید مقالات مرتبط با آموزش حسابداری، و همچنین آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را مطالعه بفرمایید

پست فوری:
اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ارقام سیستم

 

همه مشاغل کوچک تولیدی و صنعتی برای رفع نیازهای خود به سیستم یا راه حل های خاص صنعت خود نیاز دارند. اما غالباً ارائه دهندگان نرم افزار و راه حل های مالی و اداری به اندازه کافی به رفع نیازهای شرکت های کوچک به دلیل بودجه اندک این صنایع بها نمی دهند.
اما خوشبختانه در سال 1389 شرکت نرم افزار حسابداری سیستم با یک تیم پر شور و متخصص، با طراحی و تولید نرم افزار حسابداری ارقام سیستم برای بهره مندی انواع مختلف صنایع کوچک و متوسط ، پیمانکاری، خدماتی و بازرگانی و پخش مویرگی ثابت کرد که لازم نیست سیستم مالی مشاغل کوچک آن قدر پیچیده باشد که هزینه های اجرا و بهره وری از آن برای صاحبان کسب و کار از مزایای آن فراتر رود. چرا که اعتقاد مدیران ارقام سیستم، ارائه یک نرم افزار حسابداری شرکتی قدرتمند و مقرون به صرفه است.
همچنین رضایتمندی مشتریان تا به امروز موجب شده تا شاهد درخواست نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم باشیم و در بسیاری از استان ها نمایندگان فروش و آموزش نرم افزار حسابداری شرکتی ارقام سیستم فعالیت داشته باشند.
شرایط جذب نمایندگی ارقام سیستم در سراسر ایران
شرکت نرم افزار حسابداری ارقام سیستم با هدف معرفی و بهره مندی کسب و کارهای کوچک و متوسط در تمام شهرهای ایران و همکاری با علاقمندان به دریافت نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم با شرایط عمومی و تخصصی زیر اقدام به جذب نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم می کند.
برای دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری ارقام سیستم شما باید یک موسسه خدمات مالی داشته باشید و یا در زمینه مدیرت مالی مشغول به فعالیت باشید. تجربه و دانش در زمینه فروش یا نمایندگی نرم افزار حسابداری یک امتیاز برای شما جهت اخذ نمایندگی نرم افزار حسابداری ارقام سیستم است. ما از شما می خواهیم برای همکاری با ما در زمینه فروش و آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم متعهد، علاقمند و کوشا باشید.
اگر شما هم شرایط لازم اخذ نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم را دارید، کافیست درخواست اعطای نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم را برای کارشناسان جذب نمایندگی ارقام سیستم ارسال کنید تا همکاران ما بعد از بررسی های لازم با شما برای دعوت به جلسه همکاری و اعطای نمایندگی تماس و هماهنگی های لازم را انجام دهند و شما بتوانید از مزایای دریافت نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم بهره مند شوید.

لینک فرم درخواست نمایندگی فروش نرم افزار ارقام سیستم

http://www.arghamsystem.com/JoinUs/Agency

  • جمعه / 1 آذر 1398 / 13:26
  • دسته بندی: نرم افزار ارقام سیستم
  • نویسنده: حبیب حاجتی

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد