به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
TriLens، یک نگهدارنده‌ی لنز کمری جذاب

اکثر عکاسان حرفه‌ای برای عکاسی در شرایط مختلف، مجبورند همزمان چندین لنز متفاوت را با خود حمل کنند. آن‌ها به طور معمول از کوله‌پشتی خود برای این کار استفاده می‌کنند، اما بیرون آوردن لنز از کوله‌پشتی وتعویض آن فرآیندی وقت‌گیر است. یک استارت آپ جدید با معرفی نگهدارنده TriLens به فرآیند تعویض لنز سرعت چشمگیری بخشیده است. این محصول توسط استارت آپ سوئدی Frii Designs که مؤسس آن یک عکاس مراسم عروسی به نام جوناس لاندین است، معرفی شد.



Lundin می‌گوید:



هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از عکس‌برداری به خانه بیایید و متوجه شوید به دلیل اینکه وقت تعویض لنز را نداشتید یا از روی تنبلی این کار را انجام ندادید، چه لحظات تکرارنشدنی را از دست داده‌اید.



TriLens در واقع یک نگهدارنده سه گانه لنز با قابلیت چرخش است. سنگین‌ترین لنزی که به این نگهدارنده متصل می‌شود، همواره به سمت پایین قرار می‌گیرد و یکی از پایه‌هایی که به سمت بالا قرار دارد، همیشه خالی وآماده‌ی نصب برای لنزی است که روی دوربین قرار دارد.


نگهدارنده لنز / Trilens lens holder


این گجت جذاب همچنین به نحوی قابلیت پایدارکنندگی دارد. استارت آپ Frii Designs می‌گوید:



حمل کردن چندین لنز با اندازه‌ها و وزن‌های مختلف با گجت‌های مشابهی که در بازار وجود دارند مشکل است، اما TriLens با توجه به وزن لنز‌های متصل به طور اتوماتیک می‌چرخد؛ این قابلیت TriLens را در هنگام راه رفتن یا دویدن پایدار نگه می‌دارد.



پایه‌های TriLens دارای آهنربا هستند و این امکان را می‌دهد که بتوان درپوش لنز در حال استفاده را روی پایه‌ی خالی TriLens قرار داد. وزن این گجت ۴۹۹ گرم و ابعادش ۳.۹×۳.۹×۶.۳ اینچ است و با لنز های کنون، نیکون و سونی با حداکثر قطر ۹۲.۰۷۵ میلی‌متر سازگار است. جنس آن از استیل و نایلون  تقویت شده با فیبر و توانایی حمل وزن آن حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم است.


نگهدارنده لنز / Trilens lens holder


Frii Designs به زودی این محصول را از طریق کمپین «کراودفاندینگ (جمع سپاری)» شرکت Kickstarter وارد بازار می‌کند و امیدوار است که با ثبت حداقل ۶۰۰ پیش سفارش، این ایده را به موفقیت برساند. این استارتاپ درباره‌ی قیمت این محصول حرفی نزده است، اما شما می‌توانید این پروژه را از طریق وبسایت Frii Designs دنبال کنید.

نظرتان راجع به این محصول جذاب چیست ؟

ارقام سیستم
انتهای پیام
  • جمعه / 8 دی 1396 / 13:40
  • دسته بندی: اخبار فناوری
  • کد خبر: 96100028
  • منبع خبر: زومیت

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد