به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
با برترین شرکت های تولید کننده آشنا شوید..

 


4 شرکت برگزیده بین المللی که علاوه بر تولید کننده بودن به عنوان پردرآمدترین شرکت ها شناخته شده اند



Amway


این شرکت با 8.80 میلیارد دلار درآمد در سال 2016 رتبه اول را در بین شرکت های فروش مستقیم به خود اختصاص داده است. این شرکت در گزارش سالیانه خود اشاره به استفاده از تجهیزات تولیدی و دارا بودن چند مزرعه ارگانیک در تولید مواد اولیه محصولاتش نموده است.


محصولات تولیدی شرکت عبارتند از: محصولات بهداشت فردی، جواهرات، لوازم الکترونیکی، مکمل های غذایی، تصفیه آب، تهویه هوا، لوازم آرایشی.


Amway بیش از 450 نوع محصول را در سرتا سر دنیا توزیع نموده است.



Avon


با 5.70 میلیارد دلار فروش در سال 2016 رتبه دوم در بین برترین شرکت های فروش مستقیم را به خود اختصاص داده است. این شرکت نیز در گزارش سالیانه خود به منحصر به فرد بودن و تولید داخلی بودن محصولاتش اذعان داشته است.


 



محصولات تولیدی شرکت عبارت است از: محصولات آرایشی، محصولات خانگی و تزئینات، جواهرات، محصولات دکوری، تناسب اندام و اسباب بازی.


Herbalife


 Herbalife با 4.50 میلیارد دلار فروش رتبه سومین شرکت برتر فروش مستقیم را به خود اختصاص داده است. این شرکت در گزارش سالیانه خود عنوان داشته که تنها 23 درصد از محصولات شرکت توسط تولیدکنندگان دیگر تهیه می شود و مابقی محصولات، تولیدی خود شرکت است. همچنین بر طبق اعلام شرکت به منظور حفظ کیفیت محصولات نظارت زیادی بر روی تولیدکنندگان وجود دارد.



 


محصولات تولیدی شرکت عبارت است از: محصولات مراقبت شخصی، مکمل های غذایی، داروهای کنترل وزن، محصولات مراقبت از پوست و مکمل های ورزشی.


 


vorwerk


این شرکت آلمانی با بیش از 33 سال سابقه فعالیت در عرصه فروش مستقیم در سال 2016 با 4.20 میلیارد دلار فروش در رتبه چهارم برترین شرکت های فروش مستقیم قرار گرفته است. فعالیت شرکت vorwerk  در کشورهای آلمان، فرانسه و چین صورت می گیرد. این شرکت با برخورداری از تجهیزات تولیدی، تولید کننده بخش اعظم محصولات خود است.


مهمترین محصولات تولیدی شرکت؛ لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، فرش و محصولات آرایشی و بهداشتی است.


         




ارقام سیستم
انتهای پیام
  • جمعه / 8 دی 1396 / 12:54
  • دسته بندی: اخبار بازاریابی و فروش
  • کد خبر: 96100023
  • منبع خبر: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد