به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
بخش دوم چگونه نقاط قوت خود را بشناسیم؟
در حرفه بازاریابی شبکه ای افتخار ارزیابی هدفمند و برنامه مربیگری بیش از ۵۷۰۰ نفر با بیش از ۷۰۰۰ ساعت مصاحبه داشته ام . از طریق این تجربیات شخصی و موثر ، ما قادر شدیم که به ۷ فرآیند فکری که تقریبا در ۹۲ % از نتورکر ها به طور مشترک بوده ، دست پیدا کنیم و این یک ناهنجاری بود با بررسی رفتارهای مشابه فکری در سایر مشاغل مانند مشاوره املاک ، تیم های فروش دیگر و یا ورزشکاران درصد های متفاوتی به دست امد . پس نتیجه گرفتیم که این اصول و فرایندهای به دست امده فقط مختص و منحصر به بازاریابی شبکه ای می باشد.

دو مورد از این فرایندهای فکری استعدادهای بزرگی هستند و در ایجاد موفقیت ضروری محسوب می شوند. با این حال موفقیت نیازمند این است که ، این افکار به صورت سازنده مورد استفاده قراز بگیرند اما متاسفانه یکی از آن ها ۹۸% اوقات ، و دیگری ۹۷% به صورت مخرب استفاده می شود. و غم انگیز تر از این خیال واهی و امید بی جا به حرفه بازاریابی شبکه ای ، استفاده مخرب از این استعداد ها را گسترش داده و باعث به وجود امدن عواقب وخیمی خواهد شد.

۹۸ % از نتورکرها به طور خارق العاده ای دارای سطوح بالای درک وفهم هستند. آن ها نمی توانند با بی وجدانی به جایگاه کسی تعرض کنند.

متاسفانه رهبران برون گرا تقریبا همیشه این بینش و درک را به عنوان ترس و عامل بسیاری از شکست هایشان ، معرفی کرده اند . وقتی که این توصیه ها دنبال می شود، باعث ایجاد ( احساسات بد ) و مانع فعالیت نیروها و جذب آن ها می شود. اصلی تحت عنوان اعتبار سنجی ذاتی را در این حرفه به برخی یاد داده ام که چگونه وارد دنیای کسی شویم و دیوار های مقاومت و حصار آن را بشکنیم و ارتباط را به وجود بیاوریم.

در هنگام آموزش چگونه میتوانیم اعتبار را ایجاد کنیم؟ توجه داشته باشید ، گوش کنید ، یک حیطه امن ایجاد کنید ، نیازها را بیابید و سپس دعوت خود را انجام دهید. افرادی که مکالمات طبیعی ، راحت ، واقعی و درست تجربه می کنند ، ۹۷ % توانایی فوق العاده ای در تجسم و تصویرسازی به صورت واضح و درستی دارند.

برخی از افراد در زندگی ضربه دیده اند و نتیجتا گرایشات و تمایلاتی به صورت مخفی در جهت دستیابی زندگی راحت – زندگی بدون استرس ، درد ، چالش و یا حتی بدهی – در سر دارند. بسیاری استعداد تجسم و تصویر سازی را در جهت توهم زایی و خیال پردازی به کار می برند.

متاسفانه پیام هایی در این راستا از جانب شرکت ها به صورت عمدی و یا غیر عمدی فراهم می شود و صرفا میل طبیعی مخرب واهی را توسعه می دهد. تمرکز بر روی کاری که به واسطه پول انجام می گیرد ، و در مقابل چگونه می توانیم این تمرکز را بر روی خدمات معطوف کنیم؟

ابهامات زیادی در ادبیات و بیان در رابطه با مشتعل کردن استعداد تصویر سازی و انجام اقدامات حول آن وجود دارد. ما به شدت نیاز داریم که متوجه شویم چطور این کار را انجام دهیم و مهمتر آن که چگونه مانع پیشروی و گسترش پیام های فانتزی و واهی شویم؟

من معتقدم که این به حرفه بازاریابی شبکه ای بستگی دارد که با فراهم کردن و ارائه آموزش مقرون به صرفه و مربیگری فرصت های موجود به شناسایی و حداکثر استفاده درست از استعداد کمک می کند . آنچه میدانیم این است که ۹۸ %افراد ظرفیت این را دارند که از جمله ارتباط دهنده های اصلی باشند ، ۹۷% ظرفیت این را دارند که تصویرسازی و تجسم مخرب داشته باشند . در همه جواب نمی دهد اما هر چیزی که فراتر از ۲ درصدد پیش رود ، منقلب کننده خواهد بود.

تنها سوال باقی مانده این است که جهت جذب و ایجاد مشتریان وفادار و سازندگان کسب و کار آیا باید بر روی سود های کوتاه مدت با بازدهی سریع تمرکز خود را معطوف کنیم؟

برای توزیع کنندگان و نتورکر هایی که ارادت و عشق من در این حرفه را به اشتراک قرار می دهند ، اجازه دهید که چند حقیقت را بیان کنم :

۱- وقتی که به دنبال پول هستیم ، آن فرار می کند و وقتی چنین چیزی پیش می آید ، ما علاقه و انگیزه خود را از دست می دهیم.

۲- وقتی که ارزش ایجاد می شود و به درد ما می خورد ، هر جایی که می رویم و با هر کسی که ملاقات می کنیم ، پول جریان دارد.

۳- وقتی که یاد گرفتیم چگونه بر روی دیگران متمرکز شویم ، ارتباطات به وجود می آید. ما هرگز نباید پل میان خود و دوستان و اطرافیان را خراب کنیم .

۴- ما به تشویق و انگیزه جهت سنجش افکار و بهبود نقاط قوت و حذف عادات نا مطلوب فکری نیاز داریم و تا با نتایج مواجه شویم.

۵- می دانیم هیچ کسی ناگهانی و با جهش نمیتواند شغل ایجاد کند . می توانیم به وسیله استعدادهایمان درگیر تصویرسازی مخرب ، خیالات واهی و تخیلی شده و کار برایمان کسل کننده ، سخت و تک بعدی خواهد بود.

۶- بازاریابی شبکه ای یک حرفه ارزشمند است و متوجه هستیم که در هسته آن دو نفش موثر وجود دارد ؛ خودمان و فردی که با او در ارتباط هستیم . و ما برای هر دو بهترین را می خواهیم.

ارزیابی ، قلب شناسایی نقاط قوتی است که می خواهیم

آن ها را رشد و تقویت کرده و یا بیانگر عادات فکری مخرب تلاش ها می باشند.

برنامه مربیگری بین المللی که از طریق گروه مربیگری live with me مورد حمایت واقع شده ، اصول ، تمارین و فرآیند مورد نیاز را فراهم می کند .پس بیایید روی این مسئله تمرکز کنیم که موفقیت از آن ماست . بیایید خودمان زندگی مان را بسازیم.
  • جمعه / 8 دی 1396 / 12:35
  • دسته بندی: اخبار بازاریابی و فروش
  • کد خبر: 96100019
  • منبع خبر: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد