به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
ال‌جی در آستانه‌ی CES از اسپیکرهای جدید خود رونمایی کرد
ال‌جی امروز، در آستانه‌ی نمایشگاه CES، از سری جدید اسپیکرهای خود رونمایی کرد. ال‌جی در این اسپیکرها از فناوری مریدیان اودیو (Meridian audio) استفاده کرده و مدعی است این فناوری صدای طبیعی و گرمی را ارائه می‌دهد.

اولین محصول این سری ساند بار SK10Y است که صدایی ۵۵۰ واتی با پشتیبانی از دالبی ۵.۱.۲ کاناله ارائه می‌دهد. این ساندبار از اسپیکرهای متعددی تشکیل شده و ارتفاع آن متناسب با بلندی سقف اتاق قابل تنظیم است.

محصول حائز اهمیت دیگر، اسپیکر ThinQ است که اولین اسپیکر هوشمند ال‌جی مجهز به گوگل اسیستنت به شمار می‌آید. از این اسپیکر برای کنترل دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند، پرسش و پاسخ، پخش موسیقی و... می‌توان استفاده کرد.

نهایتا آخرین محصول اسپیکرهای PK هستند. علاوه بر صدای فوق‌العاده‌ای که این اسپیکرهای بلوتوثی به دلیل بهره بردن از فناوری مریدیان اودیو ارائه میدهند، نمایش نورانی متناسب با حس موسیقی در حال پخش نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین استاندارد APT-X نیز برای پخش موسیقی از طریق اتصال وایرلس در سری PK وجود دارد.

تیم آلسی، رئیس بخش بازاریابی محصولات ال‌جی در آمریکا، می‌گوید: «از حدود ۶۰ سال پیش که ال‌جی اولین رادیو را در کره عرضه کرد تا کنون فناوری پییشرفت‌های زیادی داشته است. سری جدید محصولات ما، به منظور جلب رضایت آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که ضمن اهمیت به کیفیت صدا، می‌خواهند از قابلیت‌های هوشمند نیز بهره ببرند. ال‌جی با ارائه‌ی این سری از محصولات خود نشان داد که به جابه‌جا کردن مرزهای میزان لذت مردم از موسیقی و فیلم ادامه می‌دهد.»

هنوز اطلاعی از قیمت این محصولات در دست نیست؛ اما احتمالا به زودی در نمایشگاه CES اطلاعات کامل آن‌ها منتشر خواهد شد.

ارقام سیستم
انتهای پیام
  • جمعه / 8 دی 1396 / 11:49
  • دسته بندی: اخبار فناوری
  • کد خبر: 96100014
  • منبع خبر: زومیت

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد