به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
داستان موفقیت کریستین کامیلو پرادا در Total
مقاله ای که در ادامه خواهید خواند داستان جوانی متاهل است که در سن کمتر از ۲۰ سال پدر شده و قبلا هم تجربه خیلی موفقی از فعالیت در کسب و کار بازاریابی شبکه ای را نداشته. جوانی که شغلش چیدن میوه در کشوری دورتر از محل زندگی خانواده اش بوده. او سعی دارد بخشی از سعادت و موفقیت های مالی خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و اهداف بزرگی را دنبال می کند.

این متن می تواند داستان موفقیت شما نیز باشد و اعضای مجله بازاریابی شبکه ای آرزومندند در روزهای پیش رو بتوانند داستان موفقیت شما را در این منبع منتشر نمایند تا الگویی باشد برای بیدار شدن روح جاودان و سعادتمندانه جوانان فعال، پویا و هدفمند کشورمان.

Total Life Changes کمک می کند تا اپراتورهایش به رویاهای بزرگ خویش دست یابند.

حتی با معیارهای بالاتر از استانداردهای این شرکت، کریستین کامیلو پرادا می گوید: ” هدف من این است : فتح لاتین ( منظور امریکای لاتین است ) !!” او با کمی شوخی اشاره می کند: ” من می خواهم به ۱۰۰۰ خانواده لاتین کمک کنم تا به جایی که اکنون قرار دارم، برسند”

درآمد او در حال حاضر در هر ماه ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار در ماه است. اما زندگی او بسیار متفاوت است. او متولد و بزرگ شده در Bucaramanga در کلمبیا است جایی که او سفر شگفت انگیز خود در TLC را آغاز کرد.


” زمانی که من با TLC در ۲۰۱۵ آشنا شدم در کاراواکا دلا کروز در اسپانیا مشغول کار میوه چینی بودم تمام درآمد من صرف هزینه های خانواده کوچک من در کلمبیا می شد.”

کریستین، بازاریابی شبکه ای را قبلا با دوستش آنا تجربه کرده بود اما موفقیت بسیار کمی در آن بدست آورده بود.

با توجه به تجربه قبلی و دستاورد گذشته، و اعتماد به دوستش کریس چند روزی را منتظر ماند تا بخشی از تیم آنا شکل گیرد. در این زمان کریستین و همسرش صاحب فرزند دختر شده بودند!!”


کریستین : من کمتر از ۲۰ سال داشتم و پدر شده بودم. قسم می خورم که برای جلوگیری از تکرار داستان خودم به خاطر فرزنددار شدنم به این مسیر پا گذاشتم.” پیوستن من به TLC به من این شانس را داد تا برای فرزندم زندگی بهتری بسازم.

اعتماد او به این فرصت موجب شد تا مشتریانی که بسیار دیر باور بودند را وارد صنعت بازاریابی شبکه ای کند. اگر چه او تا بحال هیچ موفقیتی را تجربه نکرده بود اما توانست ثابت کند یک رهبر کاملا طبیعی و ذاتی در network marketing است.

کریستین در حال حاضر در انتظار تولد دختر دوم خود است که نام او را به افتخار آنا کانترا که باعث ورودش به network marketing شده بود آنا لوسیا خواهد گذاشت.

او از محصولات شرکت برای مبارزات انتخاباتی خود بهره می برد” محصولات شرکت TLC کمک کرده تا مشکلات کم خونی و تیرویید همسرم کمتر شود. به نظر کریستین، کیفیت محصولات TLC با قدرت رهبری او همسو و همسان است.

کریس معتقد است که تغییرات زندگی او توانسته بیش از ۱۰۰ خانواده را برانگیزد ” این افراد تصور می کردند هرگز در زندگی نمی توانند به رویاهایشان دست یابند اما اکنون آنها در رویایشان زندگی می کنند!”

درباره Total Life Changes

مجموعه Total Life Changes سبد محصولات متنوعی از بهداشت و سلامت و زیبایی را عرضه می کند. این شرکت ۱۶ سال پیش با یک محصول واحد ایجاد شد: NutraBurst® از آن زمان TLC همچنان با توسعه نام تجاری Iaso® با محصولاتی که شامل نمونه کالاهای متنوع و جذاب است با یک طرح باینری ترکیبی به فعالیت خود ادامه می دهد.

ارقام سیستم
انتهای پیام
  • جمعه / 8 دی 1396 / 12:24
  • دسته بندی: اخبار بازاریابی و فروش
  • کد خبر: 96100017
  • منبع خبر: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد