به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
آیفون های ۲۰۱۸ اپل با نمایشگر بزرگ‌تر راهی بازار می‌شوند
اپل
گزارش ها نشان از این دارد که اپل در سال ۲۰۱۸ نیز سه نسخه آیفون راهی بازار خواهد کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این کمپانی در نظر دارد در سال جاری میلادی دو نسخه آیفون با بهره‌گیری از نمایشگر ال‌سی‌دی و یک نسخه با نمایشگر اولد راهی بازار کند؛ حال آنکه نمایشگر این گوشی‌های هوشمند در مقایسه با نسخه‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۱۷ تغییراتی به خود خواهد دید و با سایزی بزرگ‌تر راهی بازار خواهد شد.

به نقل از لوکه لین، تحلیل‌گر این آژانس خبری، دو نسخه‌ی آیفون‌ مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی با سایز ۵.۸ و ۶.۱ اینچی راهی بازار خواهد شد و آیفون مجهز به نمایشگر اولد، سایز ۶.۴ تا ۶.۵ اینچی خواهد داشت. البته در ابتدا اپل تمایل داشته دو نسخه‌ی آیفون اولد به همراه یک نسخه‌ی آیفون ال‌سی‌دی راهی بازار کند؛ حال آنکه این کمپانی تغییر سیاست داده و باز هم برای عرضه‌ی دو آیفون ال‌سی‌دی به همراه یک آیفون اولد برنامه‌ریزی کرده است.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که هر سه نسخه‌ی آیفون‌ ۲۰۱۸ اپل از ویژگی‌های نظیر شارژ بی‌سیم و قابلیت شناسایی چهره به‌صورت سه‌بعدی بهره خواهند برد. شنیده‌ها نشان از این دارند که اپل هنوز در خصوص عرضه‌ی دو نسخه‌ی آیفون اولد و یک آیفون ال‌سی‌دی یا دو نسخه‌ی ال‌سی‌دی و یک نسخه‌ی اولد تصمیم نهایی را نگرفته است.

پیش از این خبرهایی منتشر شده بود که نشان‌ از به‌کارگیری ال‌سی‌دی ساخت ژاپن دیسپلی برای آیفون ۶.۱ اینچی اپل داشت. این ال‌سی‌دی قابلیت کاهش حاشیه‌های گوشی تا ۰.۵ میلی‌متر را در اختیار اپل قرار می‌دهد؛ از این‌رو این کمپانی می‌تواند با وجود استفاده از نمایشگر ال‌سی‌دی، حاشیه‌ی نمایشگرش را کاهش دهد.

یکی دیگر از اخبار منتشرشده در رابطه با اپل گویای فعالیت‌های این کمپانی برای عرضه‌ی نسخه‌ای میان‌رده از آیفون است. گوشی میان‌رده‌ی جدید اپل احتمالا آیفون SE خواهد بود که از ویژگی‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم بهره می‌برد و طی ماه می یا ژوئن راهی بازار خواهد شد.
  • شنبه / 7 بهمن 1396 / 18:08
  • دسته بندی: اخبار فناوری
  • کد خبر: 96110041
  • منبع خبر: زومیت

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد